Alle personer der benytter faciliteterne til hest eller starter stævner for Dalby Rideklub, skal være medlem af Dalby Rideklub. Ryttere med heste, der ikke er opstaldet på stedet, skal derudover købe ridehuskort for at kunne benytte hallerne i forbindelse med undervisning eller undervisers ridning af hest. Se mere under "Facilitetskort".

Priser for medlemskontingenter:
Under 18 år: 400,- kr./år
Over 18 år: 550,- kr./år
Stævnekontingent (alle aldersgrupper): 250,- kr./år.
Passive medlemmer (støttemedlemmer): 150,- kr. /år

Bemærk at passive medlemmer og ryttere med stævnemedlemsskab ikke har stemmeret ved generalforsamlingen og ikke må benytte klubbens faciliteter til hest.

Opkræves 1 gang årligt med forfald d. 1. januar.

Vær opmærksom på at medlemskab altid skal være betalt inden stævnestart i et nyt år, da det ellers betragtes som uberettiget start jf. pkt. 22.1 i DRFs fællesbestemmelser.

Al betaling sker via klubmodul, se link til dette i topmenu under "tilmeld/shop. Man skal oprette sig med profil, inden man kan tilmelde sig.

Opsigelse af medlemsskab skal ske pr. mail: senest d. 20. nov.